Продавець ТОВ "АГРОДАР" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
568 відгуків
Не знайшли на сайті потрібну запчастину? Допоможемо!Подзвоніть нам!

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (96) 232-07-25
ЗАПЧАСТИНИ та все для ремонту тракторів, сільськогосподарської техніки та вантажних автомобілей!
Кошик

Специфікація масла API

Категорії API
Дані взяті та перекладені з офіційного сайту https://www.api.org

Для бензинових двигунів остання категорія моторних масел включає в себе експлуатаційні властивості кожної більш ранньої категорії.
Якщо в посібнику з експлуатації автомобіля потрібна олія API SJ або SL, олія API SN забезпечить повний захист.
Для дизельних двигунів остання категорія зазвичай – але не завжди – включає експлуатаційні властивості більш ранньої категорії.
Бензинові Двигуни API
Остання категорія API включає робочі характеристики кожної ранньої категорії.


Категорія Положення Справ Обслуговування
SN
Переглянути олії з категорією SN

Поточний Представлено у жовтні 2010 року, розроблено для забезпечення покращеного захисту від відкладень при високих температурах для поршнів, суворішого контролю мулу та сумісності ущільнень. API SN з Resource Conserving відповідає ILSAC GF-5, поєднуючи продуктивність API SN з покращеною економією палива, захистом турбокомпресора, сумісністю із системою контролю викидів та захистом двигунів, що працюють на етанолсодержащем паливі до E85.
SM Поточний Для 2010 та більше старих автомобільних двигунів.
SL Поточний Для 2004 та більше старих автомобільних двигунів.
SJ Поточний Для 2001 року та старше автомобільних двигунів.
SH застарілий ПОПЕРЕДЖЕННЯ. Не підходить для використання у більшості автомобільних двигунів із бензиновим двигуном, виготовлених після 1996 року. Може не забезпечувати належного захисту від утворення відкладень, окиснення або зношування двигуна.
SG застарілий ПОПЕРЕДЖЕННЯ. Не підходить для використання у більшості автомобільних двигунів із бензиновим двигуном, виготовлених після 1993 року. Може не забезпечувати належного захисту від утворення відкладень, окиснення або зношування двигуна.
SF застарілий ПОПЕРЕДЖЕННЯ. Не підходить для використання у більшості автомобільних двигунів із бензиновим двигуном, виготовлених після 1988 року. Може не забезпечувати належного захисту від утворення осаду двигуна.
SE застарілий УВАГА: Не підходить для використання у більшості автомобільних двигунів із бензиновим двигуном, виготовлених після 1979 року.
SD застарілий УВАГА: Не підходить для використання у більшості автомобільних двигунів із бензиновим двигуном, виготовлених після 1971 року. Використання більш сучасних двигунів може призвести до незадовільної роботи або пошкодження обладнання.
SC застарілий УВАГА: Не підходить для використання у більшості автомобільних двигунів із бензиновим двигуном, виготовлених після 1967 року. Використання більш сучасних двигунів може призвести до незадовільної роботи або пошкодження обладнання.
SB застарілий УВАГА: Не підходить для використання у більшості автомобільних двигунів із бензиновим двигуном, виготовлених після 1951 року. Використання більш сучасних двигунів може призвести до незадовільної роботи або пошкодження обладнання.
SA застарілий УВАГА: не містить добавок.Не підходить для використання у більшості автомобільних двигунів з бензиновим двигуном, виготовлених після 1930 року. Використання в сучасних двигунах може призвести до незадовільної роботи або пошкодження обладнання.
Двигуни API
(Слідуйте рекомендаціям виробника вашого автомобіля щодо рівня олії)

Категорія Положення Справ Обслуговування
СК-4 Поточний Категорія обслуговування API CK-4 описує масла для використання у високошвидкісних чотиритактних дизельних двигунах, розроблених відповідно до стандартів токсичності вихлопних газів на дорогах 2017 року та Tier 4, а також для дизельних двигунів попереднього модельного року. Ці масла розроблені для використання у всіх галузях застосування з дизельним паливом із вмістом сірки до 500 частин на мільйон (0,05% за масою). на довговічність системи додаткової обробки вихлопних газів та/або інтервал заміни масла. Ці олії особливо ефективні підтримки довговічності системи контролю викидів, коли використовуються сажові фільтри та інші сучасні системи подальшої обробки. Олії API CK-4 призначені для забезпечення підвищеного захисту від окиснення олії, втрата в'язкості через зсув та аерацію олії, а також захист від отруєння каталізатора, засмічення сажевого фільтра, зносу двигуна, відкладень поршня, погіршення низько- та високотемпературних властивостей та збільшення в'язкості. , викликаного сажею. Олії API CK-4 перевершують критерії ефективності API CJ-4, CI-4 з CI-4 PLUS, CI-4 та CH-4 і можуть ефективно змащувати двигуни, що вимагають цих категорій обслуговування API. При використанні масла CK-4 із вмістом сірки більше 15 проміле зверніться до виробника двигуна за рекомендаціями щодо інтервалу обслуговування. Олії API CK-4 перевершують критерії ефективності API CJ-4, CI-4 з CI-4 PLUS, CI-4 та CH-4 і можуть ефективно змащувати двигуни

ті, які вимагають цих категорій обслуговування API. При використанні масла CK-4 із вмістом сірки більше 15 проміле зверніться до виробника двигуна за рекомендаціями щодо інтервалу обслуговування. Олії API CK-4 перевершують критерії ефективності API CJ-4, CI-4 з CI-4 PLUS, CI-4 та CH-4 і можуть ефективно змащувати двигуни, що вимагають цих категорій обслуговування API. При використанні масла CK-4 із вмістом сірки більше 15 проміле зверніться до виробника двигуна за рекомендаціями щодо інтервалу обслуговування.
CJ-4 Поточний Для високошвидкісних чотиритактних дизельних двигунів, розроблених для відповідності стандарту позашляхових норм 2010 року та позашляховим стандартам вихлопу Tier 4, а також дизельних двигунів попереднього модельного року. Ці масла розроблені для використання у всіх сферах застосування з дизельним паливом із вмістом сірки до 500 частин на мільйон (0,05% за масою). Однак використання цих масел із вмістом сірки у кількості понад 15 год/млн (0,0015% за масою) може вплинути на довговічність системи очищення вихлопних газів та/або інтервал заміни. Олії API CJ-4 перевершують критерії ефективності API CI-4 з CI-4 PLUS, CI-4, CH-4, CG-4 та CF-4 і можуть ефективно змащувати двигуни, що вимагають цих категорій обслуговування API. При використанні масла CJ-4 з вмістом сірки більше 15 проміле, проконсультуйтеся з виробником двигуна щодо інтервалу обслуговування.
CI-4 Поточний Введено у 2002 році. Для високошвидкісних чотиритактних двигунів, розроблених для відповідності стандартам викидів вихлопних газів 2004 року, запровадженим у 2002 році. Мастила CI-4 розроблені для забезпечення довговічності двигуна, де використовується рециркуляція відпрацьованих газів (EGR), і призначені для використання з дизельним двигуном. палива із вмістом сірки до 0,5% вага. Може використовуватися замість масел CD, CE, CF-4, CG-4 та CH-4. Деякі олії CI-4 можуть також відповідати позначенню CI-4 PLUS.
CH-4 Поточний Представлено у 1998 році. Для високошвидкісних чотиритактних двигунів, розроблених відповідно до стандартів вихлопних газів 1998 року. Олії СН-4 спеціально розроблені для використання з дизельним паливом із вмістом сірки до 0,5% за масою. Може використовуватися замість олій CD, CE, CF-4 та CG-4.
CG-4 застарілий УВАГА: Не підходить для використання у більшості автомобільних двигунів із дизельним двигуном, випущених після 2009 року.
CF-4 застарілий УВАГА : Не підходить для використання у більшості автомобільних двигунів із дизельним двигуном, випущених після 2009 року.
CF-2 застарілий УВАГА: Не підходить для використання у більшості автомобільних двигунів із дизельним двигуном, випущених після 2009 року. Двотактні двигуни можуть мати інші вимоги до мастила, ніж чотиритактні, тому слід звернутися до виробника за поточними рекомендаціями щодо мастила.
CF застарілий УВАГА: Не підходить для використання у більшості автомобільних двигунів із дизельним двигуном, випущених після 2009 року. Пізніші олії категорії «С» зазвичай підходять або переважні для дизельних автомобільних двигунів, для яких були вказані олії «CF». Однак більш старе обладнання та/або двотактні дизельні двигуни, особливо ті, що потребують моносортної продукції, можуть вимагати олії категорії «CF».
CE застарілий УВАГА: Не підходить для використання у більшості автомобільних двигунів із дизельним двигуном, випущених після 1994 року.
CD-II застарілий УВАГА: Не підходить для використання у більшості автомобільних двигунів із дизельним двигуном, випущених після 1994 року.
CD застарілий УВАГА: Не підходить для використання у більшості автомобільних двигунів із дизельним двигуном, випущених після 1994 року.
CC застарілий УВАГА: Не підходить для використання у більшості дизельних двигунів, випущених після 1990 року.
CB застарілий УВАГА: Не підходить для використання у більшості дизельних двигунів, випущених після 1961 року.
CA застарілий УВАГА: Не підходить для використання у більшості дизельних двигунів, виготовлених після 1959 року.
Двигуни API

API FA-4 і FA-4 Donut ідентифікують певні олії XW-30, спеціально розроблені для використання в деяких високошвидкісних чотиритактних дизельних двигунах, розроблених для відповідності стандартам викидів парникових газів (ПГ) у модельному році 2017 року. взаємозамінними або обернено сумісними з маслами API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4 і CH-4. Зверніться до рекомендацій виробника двигуна, щоб визначити, чи підходять олії API FA-4 для використання.

Категорія Положення Справ Обслуговування
FA-4 Поточний Категорія обслуговування API FA-4 описує деякі олії XW-30, спеціально розроблені для використання у деяких високошвидкісних чотиритактних дизельних двигунах, розроблених відповідно до стандартів викидів парникових газів (ПГ) у модельному році 2017 року. Ці мас

ла розроблені для використання на дорогах із вмістом сірки у дизельному паливі до 15 частин на мільйон (0,0015% за масою). Зверніться до рекомендацій виробника двигуна щодо сумісності з оліями API FA-4. Ці олії змішуються в діапазоні в'язкості при високій температурі зсуву (HTHS) від 2,9 до 3,2 сП, що сприяє зниженню викидів ПГ. Ці олії особливо ефективні підтримки довговічності системи контролю викидів, коли використовуються сажові фільтри та інші сучасні системи подальшої обробки. Олії API FA-4 призначені для забезпечення підвищеного захисту від окиснення олії, втрати в'язкості через зсув, аерацію олії, а також захист від отруєння каталізатора, блокування сажевого фільтра, зносу двигуна, відкладень поршня, погіршення низькотемпературних і високотемпературних властивостей і збільшення в'язкості. , пов'язаний з сажею. Олії API FA-4 не є взаємозамінними або обернено сумісні з маслами API CK-4, CJ-4, CI-4 з маслами CI-4 PLUS, CI-4 і CH-4. Зверніться до рекомендацій виробника двигуна, щоб визначити, чи підходять олії API FA-4 для використання. Олії API FA-4 не рекомендуються для використання з паливом із вмістом сірки понад 15 год / млн. Для палива з вмістом сірки більше 15 проміле, зверніться до рекомендацій виробника двигуна. Олії API FA-4 не є взаємозамінними або обернено сумісні з маслами API CK-4, CJ-4, CI-4 з маслами CI-4 PLUS, CI-4 і CH-4. Зверніться до рекомендацій виробника двигуна, щоб визначити, чи підходять олії API FA-4 для використання. Олії API FA-4 не рекомендуються для використання з паливом із вмістом сірки понад 15 год / млн. Для палива з вмістом сірки більше 15 проміле, зверніться до рекомендацій виробника двигуна. Олії API FA-4 не є взаємозамінними або обернено сумісні з маслами API CK-4, CJ-4, CI-4 з маслами CI-4 PLUS, CI-4 і CH-4. Зверніться до рекомендацій виробника двигуна, щоб визначити, чи підходять олії API FA-4 для використання. Олії API FA-4 не рекомендуються для використання з паливом із вмістом сірки більше 15 год / млн. Для палива з вмістом сірки більше 15 проміле, зверніться до рекомендацій виробника двигуна.


Поточні та попередні стандарти ILSAC перераховані тут.
Класифікацію ILSAC необхідно розглядати як підкатегорію в класифікації API, хоча вона і є самостійною. Детальніше читайте Класифікації олії ILSAC

Для автомобільних бензинових двигунів останній стандарт ILSAC включає експлуатаційні характеристики кожної раніше категорії і може використовуватися для обслуговування більш старих двигунів, де рекомендувалися масла більш ранньої категорії.

Ім'я Положення Справ Обслуговування
GF-5 Поточний Представлений у жовтні 2010 року, призначений для забезпечення покращеного захисту від відкладень при високих температурах для поршнів та турбокомпресорів, більш строгого контролю мулу, покращеної економії палива, покращеної сумісності з системами контролю викидів, сумісності ущільнень та захисту двигунів, що працюють на двигунах паливі до E85.
GF-4 застарілий Використовуйте GF-5, де рекомендується GF-4.
GF-3 застарілий Використовуйте GF-5, де рекомендується GF-3.
GF-2 застарілий Використовуйте GF-5, де рекомендується GF-2.
GF-1 застарілий Використовуйте GF-5, де рекомендується GF-1.
 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner