Продавець ТОВ "АГРОДАР" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
546 відгуків
Не знайшли на сайті потрібну запчастину? Допоможемо!Подзвоніть нам!

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (96) 232-07-25
ЗАПЧАСТИНИ та все для ремонту тракторів, сільськогосподарської техніки та вантажних автомобілей!
Кошик

Класифікації масла ILSAC

Розшифровка класифікації олії за ILSAC
ILSAC (International Lubricant Standartization and Approval Committee) – це Міжнародний Комітет зі Стандартизації та Апробації Моторних Масел. Був створений за ініціативами Американською Асоціацією Виробників Автомобілів (ААМА) та Японською Асоціацією Виробників Автомобілів (JAMA) з метою посилення вимог, що висуваються до виробників моторних масел для бензинових двигунів.

Класифікацію ILSAC необхідно розглядати як підклас (правильніше сказати «категорію») в API класифікації, хоча вона є самостійною. Але що дає такий підклас і чим він відрізняється просто від API?

Від стандартизації API стандарт ILSAC додатково посилює вимоги до:

підвищена стійкість до зсуву (масло виконує свої функції навіть за підвищеного тиску);
обов'язково присутня економія палива;
покращена фільтрація при знижених температурах;
низька леткість олії (моторні олії згодом витрачаються (чад, леткість тощо.), це якість знижує витрата олії;
малу присутність фосфору в маслі (каталізатори прослужать довше);
знижене піноутворення;
знижена в'язкість олії (особливо помітно на двигунах з високими потужностями).
На сьогоднішній день офіційно стандартизовано 5 категорій ILSAC - ILSAC GF-1, GF-2, GF-3, GF-4, GF-5.

GF-1 - введений в 1994 році, на даний момент застарів. Збігається з API SH. Включає початкові вимоги до моторних масел японських і американських автомобілів.

GF-2 - з 1997 року збігається з API SJ, на сьогоднішній день теж є застарілою.

GF-3 - з 2001 року відповідає API SL. Пред'явлено підвищені вимоги щодо екологічності вихлопної системи, економії палива, забезпечення продуктивності двигуна при критичних навантаженнях та за терміном служби. Теж вважається застарілим, проте ще використовується.

GF-4 – з 2004 року відповідає API SМ, перекриває GF-3 за всіма параметрами: покращено миючі та економію палива, посилено вимоги до вмісту фосфору до 0,08%. Зберігає свої властивості на збільшеному періоді експлуатації.

GF-5 - введений в 2010 році разом з API SN. Стандартизовані масла призначені для забезпечення високого захисту поршнів та турбокомпресорів від високотемпературних відкладень, високі вимоги висуваються до шламоутворення. Головна відмінність від попередніх версій – можливість застосування у двигунах, що використовують біопаливо. Останній захист систем токсичності вихлопних газів. Максимально збільшено інтервал заміни олії. Є визначальним стандартом всім двигунів останнього покоління.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner