Продавець ТОВ "АГРОДАР" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
570 відгуків
Не знайшли на сайті потрібну запчастину? Допоможемо!Подзвоніть нам!

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (96) 232-07-25
ЗАПЧАСТИНИ та все для ремонту тракторів, сільськогосподарської техніки та вантажних автомобілей!
Кошик

КЛАСИФІКАЦІЯ МОТОРНИХ МАСЕЛ ЗА ACEA

ACEA – це Асоціація Європейських Виробників Автомобілів. Ця організація була створена для лобіювання інтересів автовиробників. Одним із напрямків діяльності ACEA став випуск вимог щодо застосування моторних масел у двигунах, що входять до цієї організації компаній.

На сьогоднішній день склад її членів дуже вражає: BMW, DAF, Daimler-Crysler, Fiat, Ford, GM-Europe, Jaguar Land Rover, MAN, Porshe, PSA Peugeot Citroen, Renault, SAAB-Scania, Toyota, Volkswagen, Volvo.

Остання редакція класифікації моторних масел ACEA прийнята у 2004 році. З цього року моторні масла для дизельних та бензинових двигунів легкових автомобілів АСЕА об'єднані в одну категорію. Але, у зв'язку з тим, що далеко не всі новітні мастила, які класифікуються за новою редакцією АСЕА, можуть застосовуватися в двигунах більш ранніх років випуску, виробники автомасел досі часто пишуть на упаковках моторної олії раніше присвоєні класи якості за попередньою редакцією 2002 року. .

Зверніть увагу, що будь-який виробник автомастила, який використовує у своїй рекламі та на упаковці стандарти ACEA, повинен обов'язково провести необхідні випробування відповідно до вимог організації, що відповідає за відповідність якості моторних масел стандартам ACEA.

Що означають цифри та літери в класах АСЕА?
В останній редакції ACEA (2004р.) автомастила поділені на три категорії:

А/В - моторні масла для бензинових і дизельних двигунів. До цієї категорії увійшли всі розроблені раніше класи А і В (до 2004 року А – автомастила для бензинових моторів, В – для дизельних). На сьогоднішній день існує чотири класи у цій категорії: A1/B1-04, A3/B3-04, A3/B4-04, A5/B5-04.

С – новий клас - автомастила для дизельних та бензинових двигунів, що відповідають останнім жорстким вимогам щодо екології вихлопних газів Euro-4 (у редакції 2005 року). Ці моторні олії сумісні з каталізаторами та сажовими фільтрами. Власне, саме нововведення в європейських вимогах до екології стали причиною реконструкції класифікації ACEA. На сьогоднішній день існує три класи у цій новій категорії: С1-04, С2-04, С3-04.

Е – моторні олії для навантажених дизельних двигунів важкого транспорту. Ця категорія існувала від запровадження класифікації (з 1995 р.). У 2004 році зроблено косметичні зміни, додано 2 нових класи Е6 та Е7, а також виключено два інші застарілі класи.

Опис класів та категорій
A1/B1 — Олії, призначені для застосування в бензинових двигунах та дизелях легких транспортних засобів, в яких можливе використання масел, що знижують тертя, маслов'язких при високій температурі та високій швидкості зсуву (від 2,9 до 3,5 мПа·с). Ці олії можуть бути не придатними для змащування деяких двигунів. Необхідно керуватися інструкцією з експлуатації та довідниками.

A3/B3 — Стійкі до механічної деструкції олії з високими експлуатаційними властивостями, призначені для застосування у високофорсованих бензинових двигунах та дизелях легких транспортних засобів та/або для застосування зі збільшеними інтервалами між змінами олії відповідно до рекомендацій виробників двигунів, та/або для застосування в особливо важких умовах експлуатації, та/або всесезонного застосування малов'язких масел.

A3/B4 — Стійкі до механічної деструкції олії з високими експлуатаційними властивостями, призначені для застосування у високофорсованих бензинових двигунах та дизелях з безпосереднім упорскуванням палива.

A5/B5 — Стійкі до механічної деструкції олії, призначені для застосування зі збільшеними інтервалами між змінами олії у високофорсованих бензинових двигунах та дизелях легких транспортних засобів, в яких можливе використання олій, що знижують тертя, малов'язких при високій температурі та високій швидкості зсуву (від 2, 9 до 3,5 мПа·с).• Ці олії можуть бути не придатні для змащування деяких двигунів. Необхідно керуватися інструкцією з експлуатації та довідниками.

С1 — Стійкі до механічної деструкції олії, сумісні з агрегатами нейтралізації відпрацьованих газів, призначені для застосування у високофорсованих бензинових двигунах та дизелях легких транспортних засобів, обладнаних фільтрами сажі та трикомпонентними каталізаторами. Вони придатні для двигунів, в яких можливе використання масел, що знижують тертя, маслов'язких при високій температурі і високій швидкості зсуву (2,9 мПа·с). для змащування деяких двигунів Необхідно керуватися інструкцією з експлуатації та довідниками.

C2 — Стійкі до механічної деструкції масла, сумісні з агрегатами нейтралізації відпрацьованих газів, призначені для застосування у високофорсованих бензинових двигунах та дизелях легких транспортних засобів, обладнаних фільтрами сажі та трикомпонентними каталізаторами. Вони придатні для двох

гателів, в яких можливе використання олій, що знижують тертя, маслов'язких при високій температурі і високій швидкості зсуву (2,9 мПа·с). Необхідно керуватися інструкцією з експлуатації та довідниками.

C3 — Стійкі до механічної деструкції масла, сумісні з агрегатами нейтралізації відпрацьованих газів, призначені для застосування у високофорсованих бензинових двигунах та дизелях легких транспортних засобів, обладнаних фільтрами сажі та трикомпонентними каталізаторами, збільшують термін служби останніх.

C4 — автомастила для дизельних та бензинових двигунів, що відповідають останнім вимогам щодо екології вихлопних газів Euro-4 (у редакції 2005 року). Стійкі до механічної деструкції масла, сумісні з агрегатами нейтралізації відпрацьованих газів, призначені для застосування у високофорсованих бензинових двигунах та дизелях легких транспортних засобів, що вимагають SAPS(зниженим вмістом сульфатованої золи, фосфору, сірки) та мінімальної в'язкості HTHS(3.5m). сажовими фільтрами DPF та трикомпонентними каталізаторами TWC, збільшують термін служби останніх.

E6 — Стійкі до механічної деструкції та старіння олії, що забезпечують високу чистоту поршнів, малий знос і запобігають негативному впливу сажі на властивості олії. , Euro-3 та Euro-4 щодо емісії токсичних речовин, та працездатних при значно збільшених інтервалах між змінами олії відповідно до рекомендацій автовиробників. оксидів озоту. • Олії даної категорії слід застосовувати у поєднанні з малосірчистим дизельним паливом (зміст сірки не більше 0,005%).

E7 — Стійкі до механічної деструкції та старіння олії, що забезпечують високу чистоту поршнів, малий знос і запобігають негативному впливу сажі на властивості олії. , Euro-3 і Euro-4 за емісією токсичних речовин, і працездатних при значно збільшених інтервалах між змінами олії відповідно до рекомендацій автовиробників. .• Вони застосовуються в автомобілях без фільтрів сажі та в більшості двигунів, що мають рециркуляцію відпрацьованих газів і систему каталізаторів зниження рівня оксидів озоту.

E9 —Стабільна олія, що забезпечує ефективний контроль чистоти поршня та полірування отворів. Він далі

забезпечує чудовий контроль зносу, обробку сажі та стабільність мастила. Рекомендується для високопотужних дизельних двигунів відповідність вимогам Євро I, Євро II, Євро III, Євро IV, Євро V та Євро VI та робота у важких умовах, наприклад розширені інтервали заміни олії відповідно до рекомендацій виробника. Він підходить для двигунів з або без фільтри для твердих частинок, а також для більшості двигунів EGR і для більшості двигунів, оснащених системами зменшення викидів SCR NOx. E9 рекомендується для двигунів, оснащених фільтрами твердих частинок, і призначений для використання в поєднанні з дизельним паливом з низьким вмістом сірки.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner